Wednesday 29 October 2008

我开心得太早了...

Haiz...
我开心得太早了...
The problem is still there..
Haven't solve it yet...
I really can't figure out why?
Why we need to face this kind of problem?

伤口还是在那里,
在还没完全愈合之前,
我真的不知道要用多少方法、时间,
让伤口变成疤痕,
再把疤痕慢慢地变不见...

How long do I need?
One week? Two weeks?
Or one month?
Or never...

我一直相信世界上一切都是美好的...
就算遇到不如意的事,
只要一觉醒来,明天又是美好的一天...
但我现在终于发现,
我的想法太天真了!!!
天真得不可理喻!!!

我真的很累了...
是时候认输了吗?

*Luan*

No comments: