Thursday 3 September 2009

Back to origin...

I'm really tired now...
All I want now is...
Give me some proper rest~~~


I want to have proper sleeping time.
I want to sleep and wake up early.
I want to dance but at the same time, I'm able to take care of my study.
So far, I still manage to do that...
I don't want to fall asleep during any lecture.
I don't eye bags.
I don't want to finish any assignment or project at the very last minute.

大学的生活很新鲜、有趣^^
每天一定会有不同的生活乐谱...
不用过着像以前的求学生活:
上学,放学,回家,补习,吃饭,洗澡,做功课,睡觉~~~

但是,我何尝不想慢下来,
让自己轻松一下呢?
Cy上个星期才问我是否开始感到压力了。
我还很轻松地说:"Semenster 1而已,还没酱快啦!"
怎么知道,压力在这个星期成了不速之客~~~

所谓: 既来之,则安之。
既然它想挑战我,那么我就奉陪到底!
看是你无情,还是我意志力强 :p
你有的是杀伤力,
我有的是家人的鼓励,朋友的陪伴和Masquerade的精神!!!

别但心,我才不会这么快就倒下...
我只是想要...
休息~~~

*Luan*

No comments: